Uudised

3. klassi õpilaste osalemine algatuses „Tööle kaasa!“ 27. veebruar


Eesti haridussüsteem on elukestva õppe usku. See tähendab, et õpitakse igas vanuses, igal pool ja igal ajal. Tihti arvatakse, et õppetöö toimub ainult haridusasutuste seinte vahel, kuid tänapäeval julgustab õppekava teadmiste ja kogemuste saamist just väljaspool koolimaja. 

15. veebruaril toimus juba neljandat korda järjest algatus „Tööle kaasa!”. Korraldajateks Eesti Kaubandus-Tööstuskoda koos partneritega, kelleks on Eesti Töötukassa, Haridus- ja Teadusministeerium, Haridus- ja Noorteamet ning Eesti Karjäärinõustajate Ühing. Meie koolist osalesid algatuses 3.klassi õpilased. Õpilased said päeva veeta koos oma pereliikmetega nende töökohal, saades teada, mida töötamine ja tööl käimine tegelikult tähendab. 

Mida osaleja selliste tegevuste raames õppida võis? Uuringute raames on tõestatud, et kõige rohkem jääb inimesele meelde läbi praktilise tegevuse ning erinevate meelte kasutamise. Juba ainuüksi praktiliseks õppepäevaks valmistumine ning üheskoos eesmärkide seadmine on suur õppimine. Kui õpilane saab tähelepanelikult vaadelda ja uurida, kuidas tema ema või isa, vanaema või vanaisa töötavad, saab ta nii mõndagi teada, alustades aja planeerimisest, lõpetades erialale omaste teadmistega.

Nii tekib arusaam, miks koolis õpitav on vajalik ja väärtuslik. Tänusõnad 3.K ja 3.J klassi klassijuhatajatele, õpilastele ja lapsevanematele algatuses osalemise eest! 

Eesti haridussüsteem on elukestva õppe usku. See tähendab, et õpitakse igas vanuses, igal pool ja igal ajal. Tihti arvatakse, et õppetöö toimub ainult haridusasutuste seinte vahel, kuid tänapäeval julgustab õppekava teadmiste ja kogemuste saamist just väljaspool koolimaja. 

15. veebruaril toimus juba neljandat korda järjest algatus „Tööle kaasa!”. Korraldajateks Eesti Kaubandus-Tööstuskoda koos partneritega, kelleks on Eesti Töötukassa, Haridus- ja Teadusministeerium, Haridus- ja Noorteamet ning Eesti Karjäärinõustajate Ühing. Meie koolist osalesid algatuses 3.klassi õpilased. Õpilased said päeva veeta koos oma pereliikmetega nende töökohal, saades teada, mida töötamine ja tööl käimine tegelikult tähendab. 

Mida osaleja selliste tegevuste raames õppida võis? Uuringute raames on tõestatud, et kõige rohkem jääb inimesele meelde läbi praktilise tegevuse ning erinevate meelte kasutamise. Juba ainuüksi praktiliseks õppepäevaks valmistumine ning üheskoos eesmärkide seadmine on suur õppimine. Kui õpilane saab tähelepanelikult vaadelda ja uurida, kuidas tema ema või isa, vanaema või vanaisa töötavad, saab ta nii mõndagi teada, alustades aja planeerimisest, lõpetades erialale omaste teadmistega.

Nii tekib arusaam, miks koolis õpitav on vajalik ja väärtuslik. Tänusõnad 3.K ja 3.J klassi klassijuhatajatele, õpilastele ja lapsevanematele algatuses osalemise eest!